29 Eylül 2014 Pazartesi

SAHİBİ BELLİ OLMAYAN SÖZLER !..



Kadınlar ikiye falan ayrılmazlar, birleşip alışverişe giderler

Biraz insan ol diyeceğim ama, seni de zor durumda bırakmak istemiyorum..

Google arama motoruna 'Kusur' yazdım, 'Önce kendinde ara!' dedi, yakında

küfür eder bu google

Öpüşürken gözleri kapatmanın manası "ben bu işte çok ustayım, bu işi

gözüm kapalı bile yaparım" dır

Herşey başladığı yerde biter.. Ebe tokatı nereye atıyorsa , imam pamuğu

oraya tıkar......Hayat.......

Yufka yüreğini herkese açarsan, kol böreği olarak sana döner...

Seks aşka demiş ki; ''sen bi ömürsün, bi öperim ölürsün.'

Bisiklet sürmek gibidir aşk, düşe-kalka öğrenirsin, öğrendiğinde denediğin

ilk şey:"ellerini" bırakmak olur

Erkekler, bir kız "üşüdüm" dediğinde: sarılanlar, ceketini verenler ve "ben

de" diyen gerizekalılar olmak üzere üçe ayrılır.

Kızlar mezar gibidir, giren çıkmaz...erkekler bakkal gibidir giren çıkan belli

olmaz

Dinde zorlama yoktur, herkes özgürdür elbette.. İsteyen dünyada pişer,

isteyen ahirette !!

''İnsanlara verdiğim değerin fazlalığı; piyasayı bilmediğimden

değil, ''CÖMERTLİĞİMDENDİR''

Karşımdakinin karakteri oturmadan, ben ayağa kalkmam!.

Impossible imkansız demekse, possible kansız demektir. işte o kadar!

Birazcık tuz etkisi yaratmalı insan birinin hayatında.. Hani yaraya basıp acı

vereninden değil, yemeğe katılıp tat vereninden

Düşenin dostu olmaz der kimileri. Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder