25 Nisan 2015 Cumartesi

BOĞAZİÇİ EĞİTİM

http://bogaziciegitim.com.tr/konusmaci/muzaffer-donmez/

Muzaffer Dönmez

SWM - Başdanışman
1988 yılında H.Ü. Arkeoloji ve Sanat Tarihi Bölümünden mezun olan sırası ile
- Kitis GmbH. Alzey-Deutschland Pazarlama Müdürlüğü
- Mutafçılar A.Ş.           İç Anadolu Bölge Müdürlüğü
- Güncel Bilgi İletişim Sis. Ltd. Şti. Koordinatörlüğü
-(Telsim)Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.,Rumeli Telekom A.Ş.,Rumeli Teknik A.Ş.,
O2 A.Ş.,Rumeli Havacılık A.Ş.,Ünitel A.Ş.,Rumeli Otelcilik A.Ş. şirketlerinde Ankara da Kamu Koordinasyon Uzmanlığı görevini 12 yıl sürdürmüştür.
- META-INT Ltd. Şti.        Genel Müdürlüğü
-Halen Pizza Tomato Franchise Koordinatörlüğü,egehabercisi.com ve haber1.om da köşe yazarlığı yapmaktadır.
Türk Proje Yönetim Meslek Enstitüsü Beratı sahibidir.
Türkiye Turizm Yöneticileri Birliği Yönetim Kurulu Üyeliği
GDN de Gönüllü Mentorluk ve Koçluk çalışmalarına devam  etmektedir.
Kalkınma Ajanslarında  Bağımsız Değerlendirici olarak görev yapmaktadır.
TOBB İl GGK. İcra Kurulu Üyesidir.

1995 yılında yayınlanmış”İş Hayatına İlk Adım”isimli kitabı bulunmaktadır.
Evli ve bir çocuk babasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder