29 Temmuz 2014 Salı

Hayatı Ne derece Ciddiye Alalım?



“HAYATI FAZLA ÖNEMSEMEYİN.ÇÜNKÜ HAYAT SİZİ ÖNEMSEMEDEN YAŞANIP GİDİYOR!”
                                                                                    Muzaffer DÖNMEZ   


Yaş ilerledikçe insan her şeye farklı bakmayı da öğreniyor.
Geçenlerde Doğum Günümdü ve bir SWOT Analizi yaptım.
Bu yaşamı kadar çocukluğumdan beri hayatı gereğinden fazla önemsediğimi gördüm.İşin ilginç tarafı o beni benim onu önemsediğim kadar önemsememiş.
Yaptığım her işte her zaman en iyi olmaya çalıştım,her konu da bilgi sahibi olup asli işimi en iyi yapanlardan oldum.
Yeri geldi dakikaları bile hesaplarken strese girdim.
İnsanları üzmemek-kırmamak adına kendimi üzmeyi tercih ettim.
Düşmanımın bile bana ihtiyacı olabileceğini düşünerek hep yanında olmaya çalıştım.
Kendi isteklerimi-beklentilerimi bir kenara bırakıp,patronlarımın-çalışanlarımın istekleri için en önde oldum.
Siyasette de hak ve adalet adına her zaman mazlumun yanında yer aldım.Dönemin Başbakanlarını –Bakanlarını tanıdığım halde her hatalarında karşılarında olmaya çalıştım,her zaman ÖNCE VATAN dedim.
Herkesin menfaat peşinde koştukları yerde ben HAKKIMIN DIŞINDA BİR ŞEY İSTEMEM dedim.
Defalarca hastanelik oldum,her türlü acıya katlandım.
Çalıştığım her işte (Ben hiç eleman olarak çalışmadım) Yöneticiliğimde ve Patronluğumda KUL HAKKI olur diye kuruşu bile hesap ettim.
Bana kazık atan 3 kuruşluk beyine sahip olanlara bile bir şans daha verilmesi gerektiğini düşündüm.
Şu an geldiğim noktaya bakıyorum.Çok değerli bir eşim-dünya güzeli bir oğlum ve dostum diyebileceğim 40-50 civarında arkadaşım var.
47 senenin birikimi bu olmuş.
Yurt içinde ve yurt dışında olduğum dönemlerde benim  yaşadıklarımın 1000 de 1’ini yaşamamış olanlar benden fersah fersah ilerde.
GAMSIZ dediğimiz ve akla-zekaya sahip olmayan uyanık tayfası ile kıyasladığımda hala yolun başındayım.
Onun içinde sizlere tavsiyem ne sağlığınızı ne de yaşanması gerekenleri kaçırmamanız için size tavsiyem hayatı fazla önemsemeyin,sadece yaşayın.Dünü kaçırdınız-yarın belki hiç olmayacak ama bugün sizin gününüz olsun.
Ben asla KEŞKE kelimesini hayatımda kullanmadım.Hayat her zaman önünüze bilmediğiniz 2 yol çıkarıyor.Karar sizin sonuçlarına katlanın ve ya sağdan ya da soldan yolunuza devam edin.
Onun içinde diyorum ki(ilerde Atasözü olur mu bilemiyorum ama)
“HAYATI FAZLA ÖNEMSEMEYİN.ÇÜNKÜ HAYAT SİZİ ÖNEMSEMEDEN YAŞANIP GİDİYOR!”
                                                                                    Muzaffer DÖNMEZ   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder