16 Ağustos 2014 Cumartesi

HERKES DANIŞMAN OLABİLİR Mİ?

Danışmanın doğru seçilmemesi şirketlere yarar yerine zarar getirir.Bununla ilgili bir fıkra vardı,şimdi aklıma geldi.
Bir gün bir köy yolunda jeep’i ile giden genç adam bir koyun sürüsü görür ve hemen çobanın yanına gider;
-sana süründe kaç koyunun olduğunu doğru olarak söylersem bana bir tanesini hediye eder misin?diye sorar.
Tamam cevabını alınca hemen uydu telefonunu ,notebook’unu ve printer’ini hazırlar.Saatlerce çalışır ve en sonunda 300 sayfalık bir rapor hazırlar.
Çobana;
-Sürü de 347 koyunun var der.
Çoban;
-Helal olsun bildin,istediğin koyunu al,der.
Genç koyunu Jeep’in arkasına yerleştirip tam gitmeye hazırlanırken çoban
-Bir dakika,eğer ben senin nereden geldiğini bilirsem bana koyunumu geri verir misin,der.
Genç kabul eder.
Çoban “Arthur Andersen’den geliyorsu,deyince genç şaşırır ve nereden tahmin ettiğini sorar.
Çoban;
-1.si ben seni çağırmadım,sen kendiliğinden geldin.
2.si zaten benim bildiğim şeyi bana söylemek için saatlerce boşuna uğraştın.
3-sü o aldığın benim koyunum değil çoban köpeğimdi ,der.

BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder