19 Ağustos 2014 Salı

Tatlı zırvalar

***Ben hiç anlamıyorum ya!, madem ki okumanın yaşı yok, bırakın
gençliğimizi yaşayalım, ilerde okuruz.

***"Elalemin çocukları 1.nci oluyor" diyen anneme, "Bak analar neler
doğuruyor, sende iş yok dedim," ardından terlik yedim.

***Psikologa gittim, "Sorunlarım var "dedim. "Hepimizin var, geçer" dedi.
Şimdi daha iyiyim.

***Arap kanalında maç izliyorum. Spiker ne derse babaannem "Amin"diyor.

***" Hadi çal giderken kapımı" diyen Serdaç Ortaç'a seslenmek istiyorum .
Kapı giderken değil, gelirken çalınır. Saygılar...

***Doktor "3 ay ömrünüz kaldı deyince", "Başhekimin yakınıyım"dedim. 6
ay daha uzattı. İşini bilecen abi.

***Bazen susmak en iyi cevaptır ama, laf sokmak varken neden susayım ki.

****50 kadına eski sevgililerini sorduk; 20 yeni hayvan adı öğrendik.( BUNU ÇOOK SEVDİM)

***Eşofman takımı almaya gittim. Param yetmedi sadece altını aldım,
"üstü kalsın" dedim. Havam oldu.

***Biz de yanlış olmaz, olmuşsa yanlışlıkla olmuştur.

***Eczaneden çıkarken "Tekrar bekleriz" lafı beddua değil de nedir abi.

***Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için maç izlerken
kanalı değiştirmek yeterlidir.

***Bir kızla baş başa film izlerken erkeklerin kafasında dönen diğer
filmler 6 dalda Oscar alır.

***Otobüste " Arkaya doğru yürüyelim" diyen adama "Yürümek isteseydik
otobüse binmezdik"diyen genci tebrik ediyorum.

-"Alo oğlum nerdesin?"
-"Otobüsteyim anne geliyorum".
-"Çıktın mı okuldan?"
- "Yok anne otobüsü okula soktum. İçinde bekliyorum."

***" Hap yazma yutamam, şuruptan midem bulanır, iğneden de
korkarım...diyen ergene "Muska mı yazayım" diyen doktora saygılar.

***"Derste hep aynı parmakları görüyorum" diyen hocama; değişiklik olsun
diye orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum...

***Sivrisinekleri anlamıyorum. Direk gel, sok ve git. Kulağıma gelip de
"Nasıl soktum ama, hahah" şeklinde vızıldamaya ne gerek var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder