26 Mayıs 2014 Pazartesi

İnsanlar Genellikle Görmek İstediklerini Görür Ve Duymak İstediklerini Duyarlar

-Başkası bir işi uzun sürede yapıyorsa, yavaştır.
*Ben uzun sürede yapıyorsam, titizimdir.
-Başkası bir işi yapmıyorsa, tembeldir.
*Ben yapmıyorsam, meşgulümdür. 
-Başkası bir işi söylenmeden yapıyorsa, sınırlarını aşmıştır.
*Ben yapıyorsam, bu insiyatif kullanmaktır.
-Başkası bir görgü kuralını çiğniyorsa, kabadır.
*Ben çiğniyorsam, kendime özgü birisiyimdir.
-Başkası amirini memnun ediyorsa, yalakadır.
*Ben ediyorsam, bu ortak çalışmadır.
-Başkası öne geçerse, bu kuralları ihlal etmektir.
*Ben başarırsam, bu sıkı çalışmanın ödülüdür.
-Başkası"Götürürse"Hırsızdır,rüşvetçidir
*Ben götürürsem "devir uyanık olma devridir".
Zihniyet bu olduğu sürece sonuçta;
"BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER"olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder