16 Şubat 2015 Pazartesi

Güle Güle Özgecan !


Muzaffer DÖNMEZ

Muzaffer DÖNMEZ

E-Posta :muzaffer.donmez@gmail.com
  Çocuğun nasıl yapıldığını hepimiz biliyoruz ama çocuk sahibi olmanın ne demek olduğunu ancak anne-babalar bilir. Akşam gönüllü sevişirsiniz,Allah’ta tedaviye gerek kalmadan sizin çocuk sahibi olmanızı isterse tam 9 ay beklersiniz aman düşük olmasın aman sağlıksız gelişmesin diye,bir sürü tahlil yaptırırsınız yeter ki bir evladım olsun diye. Sonra 9 ay geçer ,eş-dost cicik-bicik diye sever-okşar siz eşinizleve onunla kalırsınız. Uykusuz geçen geceler başlar,(kendi oğlumdan biliyorum)gazını bile çıkaramadı diye oturup ağladığımı… Karnı acıkır,altına yapar,huysuzlanır,ateşi çıkar gözlerinizin içine bakıyormuş gibi gelir “kurtar beni anne-baba”dermiş gibi,ne yapacağınızı şaşırırsınız… Sonra düşüp-kalkmaya başlar,o her ağladığında siz 2 sefer ağlarsınız,onun canı yanacağına benimki yansaydı ,diye. Doğru bir insan olsun diye çabalarsınız,adam gibi eğitim alsın,topluma faydalı olsun diye.,Bu süreç yıllarca devam eder. Sonra da insan olduğu bile şüpheli olan bir şey sizin elinizden onu alıp götürür… Hemde mastürbasyon ile bile bastırılacak bir dürtüyü sizin gözünün içine bakarken bile yüreğinizi titreten o bebeğinizin üzerindeolmayaca şeyleri yaparak… Bunu yapanlara insan demeye dilim varmıyor,hele hele onu da bir anne doğurmuştur diyemiyorum,belki sıçmıştır… Aşağıda bu şeyin vermiş olduğu ifadenin bir kısmı var,daha fazlasını okumayı midem kaldırmadığı için ekleyemedim; Zanlıların ifadelerine göre minibüs şoförü Suphi A., Özgecan'a tecavüz etmeye kalkınca genç kız direndi. Suphi A. önce bıçakladı sonra da başına demir çubukla vurdu. Babası ve arkadaşından yardım istedi. Özgecan’ın cansız bedenini ormanlık bir alanda yaktılar. Olay yerinde yapılan incelemede Özgecan’ın cesedinin yanında bulunan iki elinin de büyük oranda yandığı belirlendi. Sorgu sırasında, ’Özgecan’ın ellerini neden kestin?’ sorusuna soğukkanlı yanıt veren Suphi A., "Boğuşma sırasında yüzüme tırnaklarını geçirdi. Ben de tırnaklarının arasında DNA örneğim kalmasın diye kestim" yanıtını verdi. Ve neredeyse bir grup tarafından halk kahramanı ilan edilmeye çalışılıyor. İnsanlık bu kadar mı ucuzladı,biz nasıl bu hale geldik? Şimdi herkes Özgecan’dan özür diliyor,yüreği olan onun annesinin ve babasının yüzüne bakarak özür dilesin, zira benim buna cesaretim yok…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder