30 Ocak 2014 Perşembe

BAŞARININ SIRRI NEDİR(VAR MIDIR)?



Bunun sır olması, ´ kişiye özel ´ olmasındandır.
Sayısalı tutturmanız şanstır,yıllar sonra bir arkadaşınıza rastlamanız ise tesadüf.Başarı ise ne şansla gelir ne de tesadüfle…
Başarı hangi alanda olursa olsun, kim tarafından istenirse istensin birbirini izleyen bir dizi emek –özveri-sosyal yoğunlaşma ve diğer halkalardan oluşan bir zincirdir. 
Fransızların dediği gibi, ´bir zincir, en zayıf halkası kadar sağlamdır´. Onun içinde bu beş halkadan oluşan zinciri uygulamak bizim yolumuzu açacaktır.
Birinci adım: Güçlü bir istekle hedefimize yönelmek.
İkinci adım: Hedefe ulaşmak için gerekli donanımı kullanmak.
Üçüncü adım: Kazandığımız donanımı gereken zaman ve yerde en üst etkinlikte kullanmak. 
Dördüncü adım: Ne yaptığımızı, ne yapmadığımızı ölçerek kavramak.
Beşinci adım: Zamanında ve yerinde gerekli düzeltme ve eklemeleri yapabilmek.
http://www.ufuktarhan.com/gunluk_detay.asp?id=331

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder