7 Şubat 2013 Perşembe

İBRA ŞOKU

http://www.izmirport.com.tr/?news&n=2058

İTO Başkanı Ekrem Demirtaş’ın yönetim kurulu başkanı olduğu İşbirliği Holding’in son genel kurulunda şirketin bilanço ve gelir-gider tablosunun yanı sıra yönetim kurulu üyeleri ve denetim kurulu üyelerinin faaliyetleri ibra edilmedi. Başka bir deyişle 90 ortaklı holding üyeleri Demirtaş yönetimine güven kaybını net bir şekilde ortaya koydu.
 
Anayasa Mahkemesi'nin kararı doğrultusunda 22 yıldır başkanlık yaptığı İzmir Ticaret Odası’nda koltuğa yeniden talip olma hakkı kazanan ve bir anda adaylığı en çok tartışılan isim haline gelen Ekrem Demirtaş’a, NACE kodları ve komite listelerinin gölgesinde tarihi de tepki çeken seçimlerin ertelenmesinin ardından bir şok da İşbirliği Holding üyelerinden geldi.
 
Holding’in son yapılan genel kurulunda Ekrem Demirtaş’ın başkanlığını yaptığı yönetim, üyeler tarafından ibra edilmedi.

90 ortaklı İşbirliği Holding Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi’nin Bakanlık Temsilcisi H.Alper Marasalı gözetiminde yapılan gelen kurulunda yönetim kurulunun 2011 faaliyet raporu ve bilançoları üyelere sunuldu. Hararetli tartışmaların ardından yapılan oylamada şirket üyeleri; yönetim ve denetim kurulu üyelerinin faaliyetlerinin yanı sıra bilanço ile gelir gider tablosunu da ibra etmedi. Başka bir deyişle 90 ortaklı oluşumun üyeleri Demirtaş Yönetimi’ne olan güvensizliği net bir şekilde ortaya koydu.


GENEL KURUL KAYITLARA BU ŞEKİLDE GEÇTİ

 
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder