26 Ocak 2013 Cumartesi

123 milyar $’lık devin danışmanlık komitesinde


Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı’nın Siemens Yönetim Kurulu’na seçilmesinin ardından, Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ali Koç da, Bank of America (BofA) Küresel Danışmanlık Komitesi üyeliğine seçildi.

123 milyar $’lık devin danışmanlık komitesinde


Bank of America iş dünyası, akademi ve kamu politikası alanlarında dünya çapında tanınmış 13 lider ismin görev alacağı “Bank of America Küresel Danışmanlık Komitesi’nin kurulduğunu duyurdu. Yıllık geliri 110 milyar dolar ve piyasa değeri 123 mliyar dolar olan 109 yıllık finans devinin Küresel Danışmanlık Komitesi’nde yer alanlar, bankanın küresel faaliyetlerine uzmanlık ve görüşleriyle katkıda bulunacak ve bankanın dünya çapındaki ilişkilerini daha da güçlendirmesine yardımcı olacaklar.
Başkanlığını Bank of America Genel Müdürü Brian Moynihan’ın yaptığı Bank of America Küresel Danışmanlık Komitesi ayrıca, üst düzey banka yöneticilerine, kilit yerel pazarlardaki trendler ve yeni fırsatlar konusunda tavsiyelerde bulunacak. Moynihan, “Bank of America’nın, dünyanın her yanında faaliyet gösteren müşterileri var.
Hizmet verdiğimiz müşterilerimiz için daha iyi bir ortak olmamızı sağlayacak görüş, tecrübe ve kararlarını bizimle paylaştıkları için Küresel Danışmanlık Komitesi liderlerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi. Mütevelli niteliği taşımayan Bank of America Küresel Danışmanlık Komitesi’nin üyeleri yandaki listede şöyle sıralandı:
* Bader M. Al Sa’ad: Kuveyt Yatırım İdaresi İdari Müdürü ve Genel Müdürü
* Donald R. Argus AC: Avustralya Ulusal Bankası eski Genel Müdürü
* Thierry Breton: Carrefour Yönetim Kurulu Üyesi
* Edson de Godoy Bueno: Amil Participacoes Başkanı
* Chong-Suk Choi: Kore Yatırım Şirketi Başkanı
* Kay Bailey Hutchison: Eski ABD Senatörü  
* Sam E. Jonah: Vodafone Yönetim Kurulu Üyesi
* Eijiro Katsu: Japonya Maliye Bakanlığı eski İdari Bakan Yardımcısı
* Jürgen Kluge: McKinsey & Company Yönetim Kurulu Danışmanı
* Ali Y. Koç: Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi
* Prof. Frederick Ma: Hong Kong eski Finansal Hizmetler ve Hazine Sekreteri
* Patrick Soon-Shiong: Abraxis Bioscience Kurucusu
* David Westin: NewsRight LLC eski Başkanı ve Genel Müdürü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder