15 Ocak 2013 Salı

İstifa etmişti, yönetim kurulu başkanı oldu!




13 Ocak 2013
CarrefourSA yönetiminden temmuz ayında Haluk Dinçer ile birlikte istifa eden Zeynel Korhan Bilek, yeni yönetimde başkanlığı üstlendi.Yeni yönetime Dinçer ise girmedi.
 
CarrefourSA’nın yüzde 38.8 hissesine sahip olan Sabancı Grubu'na bağlı yöneticilerin temmuz ayındaki istifasından 7 ay sonra belirlenen yeni yönetim kurulunda başkanlığı Zeynel Korhan Bilek üstlendi. Daha önce Başkanlığı yürüten Haluk Dinçer ile birlikte istifa eden 4 üyeden biri olan Bilek, 2002 yılından bu yana Sabancı Grubu'nda çalışıyor.
1976 yılında doğan ve lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümünden alan Bilek, ABD'de University of Rochester’da yöneticilik ve işletme üzerine yüksek lisans (MBA) yaptı.2000-2002 yıllarında Federal Reserve Bank bünyesinde Ekonomik Araştırma Analisti olarak görev yapan Bilek, 2002 yılında Sabancı Topluluğu şirketlerinden Akyatırım Menkul Değerler'de göreve başladı. Bilek, 2004 yılından bu yana da Sabancı Holding'de görev yapıyor.

Dinçer yeni yönetime girmedi

CarrefourSA Carrefour Sabancı Ticaret Merkezi A.Ş., Kamuyu Aydınatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıkamaya göre şirketin yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Zeynel Korhan Bilek, Pierre Jean jerome Sivignon, Thomas Martin Hübner, Franck Emile Tassan, Guillaume Jacques Edgard Laffont de Colonges (Genel Müdür), Kutay Kartallıoğlu (finans Direktörü), Merter Özay (Kurumsal İlişkiler ve Hukuk Direktörü), Şerafettin Karakış, Yönetim Kurulu Üyesi Gaye Spolitis, Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Ali Evren Ertay, Ziya Hakan Ergin ve Temel Cüneyt Evirgen.
Yeni Denetim Kurulu ise Ömer İsmail Tanrıöver ve Alparslan Esmerdağ'dan oluştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder