Şimdiye kadar Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Beyrut ve Dubai’ye Selamlique markasını taşıdıklarını vurgulayan Caroline Koç, “Önümüzdeki aylarda Katar ve Kuveyt’te de Selamlique mağazalarımız açılacak. Bundan sonraki hedefimiz Türk kahvesi tercih edilen Avrupa ülkeleri” diye konuştu.
Dostlukların ve sohbetlerin en iyi arkadaşı olan Türk kahvesi, 40 yıllık hatrına yakışır şekilde Selamlique markası ile büyümesini sürdürüyor. Caroline Koç, Banu Yentür ortaklığında kurulan ve kurulduğu günden bu yana Türk Kahveleri, özel lokum ve arduazlar ile Türk Kahvesi aksesuarları üzerine faaliyet gösteren Selamlique’nin, Beyrut’tan sonra Dubai’de de özel mağazası açıldı.
“Selamlique mağazası butik lüks mağazaların yer aldığı Jumeria bölgesinde...”
Butik lüks mağazaların yer aldığı Jumeria bölgesinde, mustakil bir villada faaliyet gösteren Selamlique açılışına, Caroline Koç, Selamlique yöneticileri, büyükelçilik ve konsolosluk temsilcileri ile Dubai iş dünyasının önde gelen isimleri katıldı. Abu Dhabi Büyükelçisi Vural Altay ile Franchise verilen ortaklar Mansoor Al Bastaki ve Kanat Kutluk ile birlikte açılış kurdelesini kesen Caroline Koç, Türk kahvesinin dünyaya tanıtımı amaçları doğrultusunda hedeflerini gerçekleştirmeyi sürdürdüklerini belirtti.
Caroline Koç: “Hedeflerimiz doğrultusunda büyümeyi sürdürüyoruz...”
Vizyonlarının Dünya’da Türk Kahvesi’nin itibarını güçlendirmek olduğunu vurgulayan Caroline Koç sözlerini şöyle sürdürdü: “İş planlarımızda öncelik körfez ülkelerindeydi. Bu hedeflerimize hemen hemen ulaşmış durumdayız Yurtdışında iki markamızla; lüks ev tekstilinde Haremlique ile, Türk kahveleri, şekerlemeleri ve aksesuarlarında ise Selamlique markamızla büyüyoruz. Markalarımızı ülkenin ve alan şirketin durumuna göre ayrı ayrı yada bir arada Franchise olarak veriyoruz. Şimdiye kadar Suudi Arabistan ve Kuveyt’te bir arada, Beyrut’ta ayrı ayrı, Katar ve Dubai de ise sadece Selamlique olarak verdik. Bunlardan Kuveyt Nisan’da, Katar ise önümüzdeki altı ayda açılmış olacak.” Caroline Koç, Körfez ülkelerinin ardından Avrupa ülkelerine yöneleceklerine de dikkat çekerken, “Avrupa’da Türk kahvesine yönelik bir ilgi olduğunu biliyoruz. Bundan sonraki hedeflerimiz arasına Türk kahvesi tercih edilen Avrupa ülkelerine yönelmek bulunuyor” diye konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder