27 Mart 2013 Çarşamba

İTO Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş’ın Oda Seçim Tarihinin Belirlenmesine İlişkin Mesajı





Değerli Üyelerimiz,

Odamız seçim tarihinin belirlenmesine ilişkin gelişmeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Odamız meslek komitesi ve meclis üyesi seçimlerinin 4 Şubat 2013, Yönetim Kurulu seçimlerinin de 9 Şubat 2013 tarihlerinde yapılması için geçtiğimiz Ocak ayında karar almıştık.

Ancak pek çok oda ve borsada meslek gruplarına yapılan itirazlar nedeniyle konunun daha iyi incelenebilmesi açısından üst kuruluşumuz olan TOBB, Gümrük ve Ticaret Bakanlığımızdan erteleme talep etti. 

Bakanlığımızın da bu başvuruyu uygun görmesi üzerine Bakanlar Kurulu da 29 Ocak’ta seçimleri Mayıs - Haziran aylarına ertelemişti.

Yönetim Kurulumuzun 26 Mart 2013 tarihinde yaptığı toplantısında Odamızın meslek komite ile meclis üyesi asil ve yedek üyelerinin seçiminin 6 Mayıs 2013 Pazartesi günü 09.00 – 17.00 saatleri arasında Halkapınar Spor Salonu’nda yapılması kararını aldık.

Yönetim Kurulu Başkanı ile  Yönetim Kurulu, Disiplin Kurulu ve Birlik Genel Kurul Delegelerinin asil ve yedek üyeleri seçimi de 11 Mayıs 2013 Cumartesi günü yapılacak.

Öte yandan seçimlerin ertelenmesinin ardından daha önce belirlenen meslek komitesi ve NACE kodlarına ilişkin itirazlar TOBB tarafından incelenerek Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na sunuldu ve kesinleştirildi.

TOBB’un Odamıza ilettiği 07 Mart 2013 tarihli yazıda, daha önce tarafımıza tebliğ edilen meslek grupları ile organ seçimlerinin yapılacağını bildirdi.

Meslek kodlarında hiçbir değişiklik yok, yani seçimlere en son belirlenen meslek grupları ile gireceğiz.

Odamız üyeleri her zaman seçimlerimize büyük ilgi göstermiştir.

Bu seçimlere de üyelerimizin aynı büyük ilgiyi göstereceğine inanıyorum.

Demokratik sistemin gereği olarak tüm üyelerimizi kendilerini temsil edecek kişileri belirlemeleri için sandık başına davet ediyorum.

Seçimlere ilişkin en doğru haberleri 
www.izto.org.tr adresli web sitemizden öğrenebileceğinizi ve seçimlere ilişkin her türlü sorunuzu da iztobaskan@izto.org.tr adresli mailden bana iletebileceğinizi bir kez daha önemle belirtmek isterim.

Seçimlerin Odamız camiasına ve İzmire hayırlı olması temennisiyle, güzel günler dilerim.

Saygılarımla,

Ekrem DEMİRTAŞ
Yönetim Kurulu Başkanı

Atatürk Caddesi No:126 35210 Pasaport/İZMİR    Tel: 444 92 92  E-mail: info@izto.org.tr   Web:  www.izto.org.tr 
Bu mesaj, muzaffer.donmez@gmail.com için EKREM DEMİRTAŞ tarafından gönderilmiştir.
Çağrı Merkezimiz:4449292

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder